برتری سه بر صفر استقلال مقابل چادرملو-راهبرد معاصر
مدال طلا و نقره بازی‌های جهانی برای دو ووشوکار ایران کشف ۳ جسد در محل آتش سوزی بازار آهن شادآباد تهران عملیات برای مهار حریق در بازار آهن شادآباد ادامه دارد توضیحات معاون پزشکیان درباره انتصابات اخیر نهاد ریاست‌جمهوری هشدار پلیس درباره کلاهبرداری بزرگ در فضای مجازی + جزئیات مصدومیت ۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی شادآباد تهران صعود خاتون بم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا حضور دادستان تهران در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران سرمربی پرسپولیس در راه تهران | گاریدو با برنامه جدید می‌آید فرمانده جدید سپاه حفاظت هواپیمایی منصوب شد آخرین جزئیات آتش سوزی بازار آهن تهران | سرایت آتش به خودرو‌ها درخواست پلیس از مردم: این مرد را شناسایی کنید + عکس ۵ شهید و ۲۳ زخمی در حملات جدید رژیم صهیونیستی به لبنان توضیحات سخنگوی سازمان هواپیمایی در خصوص وضعیت پرواز‌ها در مهرآباد چه کسی دستور قتل مهرجویی و همسرش را داد؟ | وکیل اولیای دم: پای نفر پنجمی در میان است!

برتری سه بر صفر استقلال مقابل چادرملو

تیم فوتبال استقلال تهران در دیدار دوستانه مقابل چادرملو اردکان به برتری سه بر صفر دست یافت.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024 October 12
کد خبر: ۲۵۹۹۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال استقلال در دیدار دوستانه مقابل چادرملو قرار گرفت. این مسابقه در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

در این دیدار تدارکاتی، استقلال در غیاب ملی‌پوشان خود با ترکیب متفاوتی به مصاف حریف لیگ برتری‌اش رفت. با توافق کادرفنی دو تیم، این دیدار تدارکاتی در سه زمان ۳۰ دقیقه‌ای انجام شد.

نیمه نخست و نیمه دوم این بازی تدارکاتی بدون گل به پایان رسید.

در وقت پایانی، بعد از اعلام پنالتی روی امیرعلی صادقی، رامین رضاییان گل اول را به ثمر رساند. در ادامه آرمان رمضانی روی پاس رضاییان گل دوم را برای استقلال زد و در نهایت گل سوم استقلال روی پاس کوشکی و ضربه تمام کننده امیرعلی صادقی به دست آمد تا آبی‌پوشان پایتخت برنده این بازی تدارکاتی شوند.

کادرفنی استقلال در جریان این بازی، تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان را به میدان فرستاد تا تمام بازیکنان فرصت بازی مقابل چادرملو اردکان را به دست آورند.

پیش از شروع بازی سهراب بختیاری‌زاده سرمربی موقت استقلال به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال چادرملو اردکان خوش‌آمد گفت و برای آنها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر آرزوی موفقیت کرد.

در حاشیه این دیدار ابوالفضل جلالی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال که در اردوی تیم ملی دچار مصدومیت شده بود نیز حضور داشت تا مراحل درمان خود را زیر نظر پزشکان استقلال سپری کند.

احمد شهریاری رئیس هیات مدیره و فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال با حضور در زمین شماره دو مجموعه آزادی، از نزدیک این بازی را تماشا کردند. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار